PGE Giganty Mocy - Pierwsze w Polsce muzeum o węglu i energii. Doskonały pomysł na wycieczkę szkolną. Muzeum w Łódzkiem atrakcyjne dla rodzin z dzieckiem, dziećmi, rodziną.
Nasza strona używa plików cookies w celach statystycznych oraz w celu dopasowania usług i treści do oczekiwań użytkowników. Więcej informacji znajduje się w polityce prywatności i regulaminie serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza akceptację regulaminu i polityki prywatności.

zamknij

Szkolenie dla członków Porumienienia SPiN

wydarzenia

W imieniu Komitetu Wykonawczego Porozumienia SPiN, firmy Get Response oraz PGE Gigantów Mocy, zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu "Zostań gigantem e-mail marketingu", które odbędzie się w MCK PGE Gigatnach Mocy w dniu 15.11.2017r.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników placówek, będących członkami Porozumienia "Społeczeństow i Nauka". Na zainteresowanych czeka tylko 20 wolnych miejsc, a o udziale w konferencji decydować będzie kolejność zgłoszeń. Formularze zgłoszeniowe (dostępne w formie do pobrania poniżej), należy przesyłać w terminie do dnia 16.10.2017r. e-mailowo na adres: kontakt@gigantymocy.pl.

Dzięki współpracy z jednym z liderów rynku narzędzi do marketing automation - firmą Get Response - szkolenie organizowane jest za symboliczne 50,00 PLN, które Organizatorzy przeznaczą na usługę cateringową dla uczestników szkolenia. Konferencję poprowadzą specjaliści firmy Get Response, "rekiny" marketing automation: Michał Leszczyński i Ireneusz Klimczak.

W przypadku wolnych miejsc, istnieje możliwość przyznania uczestnictwa w szkoleniu osobom, pochodzacym z innych instytucji lub firm, spoza stowarzyszenia SPiN. W przypadku tych osób, opłata za szkolenie wyniesie: 90,00 PLN.

Szkolenie jest odpowiedzią na zainteresowanie pracowników centrów i muzeów nauki szkoleniami o charakterze marketingowym, wyrażone podczas ostatniej z edycji ogólnopolskiej konferencji "Integracja - Interakcja 2017".

Termin: 15 listopada 2017r.

Miejsce: Bełchatów, PGE Giganty Mocy, pl. Narutowicza 3

Program szkolenia:
1. Dlaczego email i marketing automation?
2. Jak e-mail łączy się z innymi kanałami komunikacji?
3. Planowanie i realizacja kampanii
a) Baza odbiorców
b) Przygotowanie treści
c) Realizacja
d) Analiza
e) Testy i optymalizacja
f) Automatyzacja
4. Przykłady ciekawych kampanii

 

Formularz zgłoszeniowy, program szkolenia

Sponsor tytularny

PGE

Organizator

Sponsor 2ROTTripadvisorPOT