PGE Giganty Mocy - Pierwsze w Polsce muzeum o węglu i energii. Doskonały pomysł na wycieczkę szkolną. Muzeum w Łódzkiem atrakcyjne dla rodzin z dzieckiem, dziećmi, rodziną.
Nasza strona używa plików cookies w celach statystycznych oraz w celu dopasowania usług i treści do oczekiwań użytkowników. Więcej informacji znajduje się w polityce prywatności i regulaminie serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza akceptację regulaminu i polityki prywatności.

zamknij

O PRELEKCJI:

Uczniowie to wymagający odbiorcy oferty edukacyjnej. Kochają gry a świat postrzegają przez ekran smartfona. Są przyzwyczajeni od natychmiastowej informacji zwrotnej (feedback) i pełnej interakcji z rzeczywistością. Nie chcą czekać i bywają nazywani pokoleniem instant. Najlepiej trafia do nich edutainment, czyli nauka przez zabawę. A gry to zabawa. 

PokemonGo czy Harry Potter Wizards Unite a już wkrótce MinecratfGO pokazują, że można motywować do ruchu poprzez smartfon i ciekawie opowiedzianą historię (nieliniowy storyteling). Gra w naukę na smartfonie, czyli gamifikacja lekcji to nowa szansa na zaangażowanie uczniów w najnudniejsze lekcje z podstawy programowej. Znaczenie takiego podejścia dostrzeżono już kilka lat temu w fińskich szkołach, gdzie na co dzień wykorzystuje się narzędzia motywujące młodzież do ruchu i zdobywania wiedzy w niestandardowy sposób.

Podczas naszej prelekcji poznacie sposoby wykorzystania mobilnych questów z matematyki, biologii i języka polskiego w edukacji dzieci i młodzieży.

 

Drodzy Uczestnicy, abyście mogli w pełni skorzystać z prelekcji, prosimy zabierzcie ze sobą smartfony w systemie iOS/Android wraz ze ściągniętą aplikacją ActionTrack.

Aplikację dla systemu iOS można pobrać klikajac TUTAJa dla systemu Android TUTAJ.

 

 

O PRELEGENCIE:

 

 

 

Marcin Skrabka

Prawnik, niezależny analityk rynku wydawniczego. Pracował dla Wolters Kluwer Polska, Young Digital Planet (Sanoma). Współtwórca i założyciel m.in. wydawnictwa Książkowe Klimaty oraz portali czeskieklimaty.pl i prawosocjalne.pl. Obecnie wraz z fińskim Team Action Zone, pracuje nad sposobami łączenia nowych technologii z tradycyjnymi książkami, szczególnie w zakresie gamifikowania treści książek jako jednego ze sposobów promocji czytelnictwa wśród najmłodszych pokoleń.

 

 

 


 

 

Sponsor tytularny

PGE

Organizator

Sponsor 2ROTTripadvisorPOT